Tuesday, 1 November 2011

Vapaaehtoistyön tuntemuksia

Moimoi :)
Minusta on aika mukava,että osalistun tämmösen kursin.On kiva tehdä jotain hyvää muille.
Mie oon käynny jo kolme kertaa palvelukodissa,jossa olin mm.lukemassa,pitänyt viriketta ja käynyt kävelyllä asukkaiden kanssa. Muistan jo osaan vanhuksista joiden kanssa olen. He ovat aivan ihania! Tuntu jopa epämukavalta sanoi heidät "vanhuksiksi". Jotkut ovat sisäisesti nuoremmat kuin minä.
Aina "työn" jälkeen on niin ihana fiilis. Työkaverit ovat tosi mukavia ja suhtautuvat minuun mielenkiinnolla.
Mut nyt mun on pakko lähtee tekemään ruotsin läksyt.Moika :)
P.S. tsempiä kaikille ja työliästä syksyä :)

No comments:

Post a Comment