Monday, 19 September 2011

Kokemuksia Nälkäpäivästä

Millaista oli olla Nälkäpäivä-kerääjänä? Yllättikö joku asia? Miten ihmiset suhtautuivat? Kyseltiinkö paljon? Opitko jotain uutta? Voisitko ajatella jatkossakin toimivasi kerääjänä? Olisi mukava kuulla kokemuksistasi.

No comments:

Post a Comment