Monday, 16 January 2012

Kursin loppusuoralla

Huomenna on seuravaa työvuoro :)
Työtunteja on kyllä kertynyt enemmän kuin olisi pitänyt(tai enemmän ku siellä kurssilapussa luki).
Tämä kurssi meni aika hyvin.Sain tutustuttua hoitotyöhöön.Ja aina vuoron jälkeen tunnen olevani hyvä ihminen.Haluaisin kiittää kaikkia Onnelantieläisiä siitä, että he olivat ymmärtäväisiä ja muutenkin hyviä minua kohtaan.
Päätin,että jatkan vapaaehtoistyötä,mutta yritän päästä sairalaan tai vastavaan paikan,jossa voin otta enemmän vastuutta ja harjoitella terveys-alalla.