Monday, 19 September 2011

Kokemuksia Nälkäpäivästä

Millaista oli olla Nälkäpäivä-kerääjänä? Yllättikö joku asia? Miten ihmiset suhtautuivat? Kyseltiinkö paljon? Opitko jotain uutta? Voisitko ajatella jatkossakin toimivasi kerääjänä? Olisi mukava kuulla kokemuksistasi.

Tuesday, 6 September 2011

SPR esittäytyy

SPR:n edustaja tulee Lyseolle kertomaan SPR:n Nälkäpäivä-keräyksestä ja muusta vapaaehtoistoiminnasta pe 9.9. klo 11.15-12.00 Parakki 4:ssa. Tule tutustumaan heidän toimintaansa ja kyselemään lisää!