Monday, 19 September 2011
Kokemuksia Nälkäpäivästä
Millaista oli olla Nälkäpäivä-kerääjänä? Yllättikö joku asia? Miten ihmiset suhtautuivat? Kyseltiinkö paljon? Opitko jotain uutta? Voisitko ajatella jatkossakin toimivasi kerääjänä? Olisi mukava kuulla kokemuksistasi.
Subscribe to:
Posts (Atom)