Moi
2.11. seurasin ensi kertaa sivusta puhelinpäivystäjäin arkea. Ensiksi minun piti kuitenkin kastella kukat. Se meni muuten ihan hyvin, mutta meinasin ihan ensiksi aloittaa muovikasvista.
Olin kahden puhelinpäivystäjän kanssa seuraamassa työtä. Tällä kertaa puhelut olivat harvinaisen pitkiä. Ensimmäinen puhelukin oli venynyt 50 minuuttiin. Normaalisti kriisipuhelut ovat suunnilleen noin puolen tunnin luokkaa.
Työn peruspiirteet hahmottuivat suht nopeasti ja sain lopulta itsekin kokeilla vastata puheluun, mutta sillä kertaa puhelu katkaistiin heti toisesta päästä. Sanottiin, että jotkut soittajat saattavat esimerkiksi etsiä tiettyä ääntä tai vastaajaa, jos kyseessä on vaikka toistuva soittaja.
-Aaro
No comments:
Post a Comment