Moi
Viimeinen hommani vapaaehtoistyöpaikassani on keksiä ohjelmaa pikkujouluihin, jotka itseasiassa sijoittuvat siihen aikaan, kun kannankin jo valkoista lakkia. Suoritukset olen onneksi saanut ajallaan lähestulkoon blogeja myöten.
Joka tapauksessa viimeisessä neuvottelussa suunniteltiin, että soittaisin pari sävellystä kosketinsoittimella, jonka itse tuon, koska kriisikeskuksella ei ole omia soittimia. Pitänee miettiä tarkkaan mitä soittaa, kun ei ole käytettävissä akustisen pianon kaikkia kahdeksaa oktaavia.
Ehkä velvollisuuteni kurssin ja muun suhteen alkaa olla näillä näkymin täytetty. Aikataulujen vuoksi aikaisinhan tämä kohdallani tulee päätökseen. Kaikesta huolimatta tsemppiä teille muille kurssin vapaaehtoistyöläisille, ketkä suoritatte kurssin ehkä hieman pitemmällä tähtäimellä. Minulla ei taida olla muuta sanottavaa. Toivottavasti kolme blogia riittäisi kurssisuoritukseen minun kohdallani. Voin ehkä jälkeenpäin vaikka mainita jotain pikkujouluista tai muusta, jos tulee mieleen.
-Aaro
Moi Aaro!
ReplyDeleteTyösi Kriisikeskuksessa kuulostaa äärimmäisen mielenkiintoiselta. Paikka ei ehkä ole se kaikkein perinteisin tapa tehdä vapaaehtoistyötä, ja itselläni ei ainakaan olisi tullut edes mieleen osallistua vastaavaan toimintaan.
Homma kuulostaa kuitenkin hyvin tärkeältä, mutta samalla aika henkisesti kuluttavalta. Onnistuvatko työntekijät jättämään Kriisikeskuksen asiat taakseen lähtiessään päivän jälkeen kotiin?
Tsemiä lukionjälkeiseen elämään!