Haluaisin jatkaa ehdottomasti vapaaehtoistyötä tulevaisuudessa ja toivonkin että löytäisin sille tarpeeksi aikaa. Syy siihen miksi haluan jatkaa vapaaehtoistyötä, on ehdottomasti se fiilis minkä saa kun on tehnyt vapaaehtoistyötä. Se on jo jossain määrin koukuttavaakin.
Tulevaisuudessa en ole aivan varma minkälaista vapaaehtoistyötä haluaisin tehdä. Tämä syksy ja talvi on mennyt aika paljon lasten kanssa pyöriessä, joten voisin suunnata katseeni jo johonkin toisenlaiseen toimintaan. Kuitenkaan minua ei missään nimessä haittaisi jos vapaaehtoistyö olisikin lasten parissa toimimista, sillä viihdyn hyvin lasten kanssa. Vaihtelu kuitenkin virkistää aina välillä.
Vapaaehtoistyö on ehdottomasti avartanut maailmankuvaani sekä olen saanut siitä paljon uusia kokemuksia, jotka tulen muistamaan. Voin rehellisesti ja kirkkain silmin suositella kaikille tätä kurssia sekä vapaaehtoistyötä, sillä se todella antaa paljon enemmän mitä se ottaa.
-Roosa
No comments:
Post a Comment