Tuesday, 27 March 2012

Hauskinta vapaaehtoistyössäni

Vapaaehtoistyöni oli minulle mieluinen monista eri syistä, kuten jo aikaisemmin olen maininnut, ihmiset olivat yksi suuri syy miksi nautin niin kovin vapaaehtoistyöstäni. Minulla oli aina hauskaa lasten ja ohjaajien kanssa, sillä sain heidän kanssaan tehdä monia mukavia asioita, kuten pelata eri pelejä, lukea tai piirtää. Monet asiat olivat sellaisia mitä en ollut pitkään aikaan tehnyt, kuten esimerkiksi leikkinyt jotain leikkiä tai pelannut jotain pelejä joiden säännötkin olivat jo ehkä päässeet unohtumaan. Oli hauskaa päästä muistelemaan omia leikkejään lapsuudesta ja huomata vielä sitä intoa, mitä lapsissa on kun he leikkivät yhdessä.

Mieleenpainuvimpia kokemuksia juuri tästä innosta oli minulle kun Lönnrotin koululle oli saatu uusia liikuntavälineitä ja niitä testailtiin iltapäiväkerhon voimin. Ihanaa oli nähdä, miten innostuneita lapset olivat kun he saivat ensimmäisinä ottaa jonkun uuden tavaran käyttöön. Tässä huomasin myös miten koulun liikuntavälineetkin ovat muuttuneet jo myös minun ala-aste ajoista, sillä en muista ainakaan että minun aikanani olisi pelattu sisällä curlingia.

-Roosa

No comments:

Post a Comment