Sunday, 12 February 2012

Viimeiset hetket

Tällä viikolla kävin viimeista kerta Onnelankodissa.Oli surullista lähteä sieltä, mutta (yllätys,yllätys!!!)aion käydä siellä kirjoitusteni jälkeen :) Päätin tehdä niin,koska ensinäkin tunnen itseni tärkeäksi ja teen jotakin muiden hyväksi.Mietin myös eläinkodille menemistä, mutta se nähdään YO:den jälkeen.
Onnelankodissa minulla on pari lempi asukasta,joiden kanssa plin tehnyt hommia tiivemmin.Sain tutusttua hoito-alaan ja tiedän, että haluan ja voin olla lääkäri.
Mitä jos tulevaisuudessa pääsen sellaisen paikaan asukkana..no minusta olisi kiva, että joku nuori kävisi lukemassa mummoille ja pappoille lehteä sekä puhuisi ja auttaisi arki-päivä hommissa.
Minusta on tärkeä tehdä edes jotakin pientä muiden hyväksi.Aion osallistua kaikenlaisiin tapahtumiin sekä tehdä vapaaehtoistyötä.Siitähän saa palkka ei rahana vaan hyvällä mielellä :)

1 comment:

  1. Mahtavaa, että olet päättänyt vierailla vanhainkodissa vielä kurssin suorittamisenkin jälkeen! Minusta vapaaehtoistyökurssin suurin anti onkin juuri ollut erilaisten vapaaehtoistyötapojen esittely, ja ihmisten innostaminen vapaaehtoistyöhön myös tulevaisuudessa:)

    - Salla

    ReplyDelete