Sunday, 12 February 2012

Hei kurssilaiset,

Vapaaehtoistyön kurssi alkaa olla finaalivaiheessa ja kovasti Melanien kanssa odottelemme kirjoituksia tänne blogiin. Nyt kirjoittamaan syntyneitä ajatuksia, kokemuksia, suunnitelmia, iloja, pettymyksiä, haasteita ja elämyksiä tiiviinä teksteinä, romaanit kirjoitetaan jonkun muun kurssin yhteydessä ;) Hienosti olette vapaaehtoistyötä tehneet!!

Anna-Maija

No comments:

Post a Comment