Vapaaehtoistyön kurssi alkaa olla finaalivaiheessa ja kovasti Melanien kanssa odottelemme kirjoituksia tänne blogiin. Nyt kirjoittamaan syntyneitä ajatuksia, kokemuksia, suunnitelmia, iloja, pettymyksiä, haasteita ja elämyksiä tiiviinä teksteinä, romaanit kirjoitetaan jonkun muun kurssin yhteydessä ;) Hienosti olette vapaaehtoistyötä tehneet!!
Anna-Maija
No comments:
Post a Comment