Eilen olin palvelutalollani ja pidin lukuhetken,jossa luin uutisia asukkaille.Sen jälkeen autoin heidät ruokatilaan sekä autoin hoitajia jakamaan ruoan.Sen jälkeen sain tehtäväkseni ruokkia yhtä asukasta.Mikä olikin aika helppoa minulle,koska sain harjoitella kesällä syöttämällä pikkusiskoni:)
Sitten vein yhden asukkaan oman huoneseen ja autoin vaateiden järjestämisessä.Tämän jälkeen kävin kysymässä hoitajilla,että löytyisikö minulle mitään homma,muttei ei ollu mitään.Joten menin juttelemaan yhden asukkaan kanssa.Sain kuulla kivoja tarinoita ja minulla on jo lempiasukkaita.Mietin,että mitä voisin askartella heille joululahjaksi :)
No comments:
Post a Comment