Tervetuloa kirjoittamaan Lyseon lukion vapaaehtoistyön kurssin blogia. Täällä siis kertoillaan kuulumisia, mutta voi myös esittää kysymyksiä ja käydä keskustelua mielenpäällä olevista asioista. Kiitos Joonakselle blogin aloittamisavusta.
Tässä aikataulua muistutukseksi:
- Ilmoittakaa valitsemastanne vapaaehtoistyöpaikasta kurssin ohjaajalle viimeistään maanantaina 12.9.2011 sähköpostilla.
- Etsikää tietoa valitsemaanne vapaaehtoistyöhön liittyen ja kirjoittakaa siitä lyhyt raportti. Raportin palautus viimeistään maanantaina 26.9.2011.
- Vapaaehtoistyö aloitetaan viikolla 41 eli 10.10. alkavalla viikolla.
Olkaa aktiivisia, etsikää tietoa ja kyselkää paikkoja. Esitelkää itsenne, kertokaa mistä olette ja millaisella kurssilla olette mukana. Ja kysykää meiltä ohjaajilta, jos joku asia mietityttää. Vapaaehtoistyötä voi tehdä monin eri tavoin, räätälöidään jokaiselle sopiva malli!!
Terveisin Anna-Maija, Melanie ja Anne
No comments:
Post a Comment